Sivas Yeni Bir Orman Daha Kazanıyor

  • 18 Haziran 2023
  • Sivas Yeni Bir Orman Daha Kazanıyor için yorumlar kapalı
  • 747 kez görüntülendi.
Sivas Yeni Bir Orman Daha Kazanıyor

Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Orman İşletme Müdürlüğü tarafından Karşıyaka Mahallesi Serpincik Göleti civarında oluşturulmaya başlanan ‘Türkiye Yüzyılı Valilik Ormanı’ alanında incelemelerde bulundu.

Sivas’ta ağaçlandırma çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Serpincik bölgesinde bin dönüm arazi üzerine kurulacak olan ormanda bu yılsonuna kadar 100 bin fidan toprakla buluşacak.

Araziyi inceledikten sonra açıklamada bulunan Vali Yılmaz Şimşek, “Bin dönümlük arazide devam eden çalışmaları yerinde gördük. Çalışmalar çok güzel şekilde devam ediyor. Şuan için teraslama çalışmaları devam ediyor. Yol çalışmaları da gerçekleştiriliyor. Son baharda buraya yüz bin fidanı dikmiş olacağız. Kardeşler Ormanı gibi bir orman da bu bölgeye kazandırılacak. Orman içi park, dinlenme yerleri de olacak halkımız için. Sosyal ormancılık kapsamında da bu bölgeye korunga bitkisi ekilecek. İlimize hayırlı olsun.” dedi.

İncelemede Orman İşletme Müdürü Sefa Duman ve diğer ilgililer de yer aldı.

default

Slide Anything shortcode error: A valid ID has not been provided
ARAMIZDAN AYRILANLAR : ABDURRAHMAN KUBAT (67 yaşında) Adres: MEHMET AKİF ERSOY MAH 49-İSTİKLAL CAD GENCER APT 🔶 YURDAKUL CANDAR (82 yaşında) Adres: HALİL RIFAT PAŞA MAH 37-KÜLTÜR SOK ERDİL APT 🔶 DOĞAN TİTİZ (54 yaşında) Adres: SİVAS 🔶 İSMET YÜKSEL (85 yaşında) Adres: SUŞEHRİ 🔶 HASAN KARTAL (76 yaşında) Adres: AKINCILAR ELİBÜYÜK 🔶 MUHAMMMED SADIK GELÖZ (19 yaşında) Adres: TUZLUGÖL MAH 63.22 SOK GÖKTUĞ APT B BLOK 🔶 MEHMET YÜNT (43 yaşında) Adres: YUNUSEMRE MAH 59-SAKA SOK TALHA APT 🔶 EBUBEKİR AYDIN (83 yaşında) Adres: GÖKÇEBOSTAN MAH 19- GÖKÇE SOK NO:2 🔶 Vefat Edenlere Allah'tan Rahmet, Yakınlarına Başsağlığı Dileriz.