KALPTEN OLSUN DERNEĞİNİN EYLÜL AYI İSTİŞARE TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

  • 13 Eylül 2025
  • KALPTEN OLSUN DERNEĞİNİN EYLÜL AYI İSTİŞARE TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ için yorumlar kapalı
  • 373 kez görüntülendi.
KALPTEN OLSUN DERNEĞİNİN EYLÜL AYI İSTİŞARE TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Kalpten Olsun Derneği, Eylül ayı istişare toplantısını Dernek Başkanı Mustafa Epik başkanlığında Sivas Gençlik Merkezi’nde gerçekleştirdi. Toplantıya dernek üyelerinin yanı sıra, gönüllü çalışmalarıyla tanınan Yiğido Dede Selman Devecoğlu da misafir olarak katıldı.

Toplantıda, derneğin yürüttüğü projeler hakkında bilgi paylaşımı yapılırken, Selman Devecoğlu da hayata geçirilen projeler ve hedefler konusunda değerlendirmelerde bulundu. Katılımcılar, gençlere yönelik çalışmalar ve sosyal sorumluluk projeleri üzerine fikir alışverişinde bulundu.

Kalpten Olsun Derneği Başkanı Mustafa Epik, toplantı sonrası yaptığı açıklamada, “Aldığımız kararların hayırlı olmasını diliyor, bizlere ev sahipliği yapan Gençlik Merkezi Müdürümüz Sayın Şahin Ertem’e teşekkür ediyoruz.” ifadelerini kullandı.

Slide Anything shortcode error: A valid ID has not been provided
ARAMIZDAN AYRILANLAR : Vefat Edenlere Allah'tan Rahmet, Yakınlarına Başsağlığı Dileriz.