SİVAS BELEDİYESİ’NDEN DOĞA DOSTU DİJİTAL HAMLE

  • 05 Mayıs 2026
  • SİVAS BELEDİYESİ’NDEN DOĞA DOSTU DİJİTAL HAMLE için yorumlar kapalı
  • 132 kez görüntülendi.
SİVAS BELEDİYESİ’NDEN DOĞA DOSTU DİJİTAL HAMLE

UETS kaydınızı oluşturun doğaya destek olun. Sivas Belediyesi, dijital dönüşüm çalışmaları kapsamında çevre dostu önemli bir projeyi hayata geçiriyor. Kağıt israfını azaltmayı hedefleyen uygulama ile birlikte elektronik tebligat sistemine geçiş teşvik ediliyor.

Belediye tarafından yapılan açıklamada, Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi sayesinde tebligat işlemlerinin daha hızlı, güvenli ve ekonomik bir şekilde gerçekleştirileceği belirtildi. Yeni sistemle birlikte vatandaşların işlemlerini kısa sürede tamamlayabileceği, aynı zamanda doğanın korunmasına katkı sağlanacağı vurgulandı.

Elektronik tebligat uygulamasıyla birlikte kağıt kullanımının minimum seviyeye indirilmesi hedeflenirken, vatandaşlar e-Devlet üzerinden arama butonuna UETS yazarak gelen sekmeyi onaylayarak sadece 10-15 saniye gibi kısa sürede sisteme kayıt olabilecek. Kayıt işlemini tamamlayan kullanıcılar, tebligatlarına tek tıkla erişim sağlayabilecek.

Yetkililer, hem zamandan tasarruf sağlayan hem de çevreye duyarlı olan bu sisteme tüm vatandaşların katılım göstermesinin önemine dikkat çekti.

Slide Anything shortcode error: A valid ID has not been provided
ARAMIZDAN AYRILANLAR : HATİCE AKGÜL (81 yaşında) Adres: YOZGAT 🔶 MUZAFFER MERT (68 yaşında) Adres: KARŞIYAKA 70-117 SOK NO: 11 UMUT VİLLA 🔶 METİN SAVAŞ (55 yaşında) Adres: YAHYABEY MAH 31-2 SOK TECEROĞLU APT 🔶 Vefat Edenlere Allah'tan Rahmet, Yakınlarına Başsağlığı Dileriz.