Sivas Belediyesinden internet müjdesi…

Sivas Belediyesinden internet müjdesi…

Sivas Beledisi tarafından vatandaşların yoğun olarak kullandığı park, mesire alanı ve kamusal alanlarda ücretsiz internet hizmeti verilecek.
Sivas Belediye Başkanı Dr. Adem Uzun’un seçim döneminde dile getirdiği proje için hazırlıklarına başlayan Belediye ekipleri, mevcutta sadece Kent Meydanı’nda bulunan kablosuz internet hizmetini şehrin pek çok farklı noktasına taşıyacak.

default


Sivas’ta yaşayan herkese güvenli, erişilebilir internet hizmeti vermek amacıyla başlatılan proje kapsamında ilk etapta; Sivas Millet Bahçesi, AKSU, Şehirler Arası Otobüs Terminali, Eski Numune Hastanesi yerine inşa edilen yeni Millet Bahçesi ve Etembey Parkı’nda ücretsiz Wi-Fi uygulaması başlatılacak.
Belirlenen bölgelere yerleştirilecek cihazlar için yer tespit çalışmalarını gerçekleştiren ekipler, kısa süre içerisinde oluşturulacak altyapının ardından uygulamayı vatandaşların kullanımına sunacak.

default

Slide Anything shortcode error: A valid ID has not been provided
ARAMIZDAN AYRILANLAR : ÜMMÜGÜLSÜM GÜNGÖRDÜ (81 yaşında) Adres: ECE MAH 38-HALİL RIFAT PAŞA CAD İMREN EVLER G BLOK 🔶 SITKI KELPETİN (70 yaşında) Adres: ESKİKALE MAH 13-7 SOK NO 10 🔶 YASİN ULUBAŞ (26 yaşında) Adres: YILDIZELİ BÜYÜKAVREN 🔶 ŞAZİYE ÇINAR (71 yaşında) Adres: MEHMET PAŞA MAH 14-3 SOK YILDIRIM APT B GİRİŞ NO 3/ 7 🔶 FATMA KELKİT (88 yaşında) Adres: FERHAT BOSTAN MAH 26-SAİT PAŞA CAD EYMEN NO 49 🔶 EMRE TUTUCU (27 yaşında) Adres: YAHYABEY MAH 31-SEYMEN SOK MERİÇ APT B BLOK 🔶 SABAHADDİN ÇAKMAK (59 yaşında) Adres: ALİBABA MAH. 42-İPEK SOK.BLACK TOWERS SİT. B BLOK 🔶 MUSTAFA ATEŞ (90 yaşında) Adres: ZARA ŞEREFİYE 🔶 Vefat Edenlere Allah'tan Rahmet, Yakınlarına Başsağlığı Dileriz.